CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 7, 2015

TRANSFER




Pejam celik pejam celik dah 5 bulan 15 hari aku dan Encik Suami bernikah. Alhamdulillah, semoga bahagia milik kami dunia dan akhirat. Bahagia bertambah2 lah famili besar aku sebab dah tambah ahli baru. Bila berkumpul meriah macam nak pecah rumah je rasanya.

Aku doakan suatu hari aku dan Encik Suami dapat tinggal sebumbung. Dah 5 bulan lebih kahwin masih ulang alik Penang ->KL ->Ipoh ->Perlis... Haaa,,,ambek kau 4 rumah tu.. Rumah sewa aku,rumah sewa Encik Suami, rumah mentua dan rumah makbapak aku. Fuhhh duit habis macam air mengalir je.

Ramai yang tanya, Bila nak isi borang transfer ikot Encik Suami?? Aku pon dah speechless, tak tau nak cakap apa. Bukan aku tak mau tinggal dengan Encik Suami, aku nak!! Tapi aku berat hati nak tinggal di KL tuhh. Yalah aku keje kat Penang, famili aku kat Perlis ada apa2 hal urgent aku boleh rushing balik je, 2 jan setengah dah sampai..Kalau kt KL mau 8 jam baru sampai.

Memang aku sebagai isteri kena ikot suami tapi aku anak sulung, aku rasa aku bertanggungjawab atas famili aku..adik2 semua study lagi. Lagipon dah alang2 Encik Suami pon nak keluar dari KL aku tunggu jelah dia dapat transfer dulu. Kalau tak boleh jugak baru aku isi borang jelah nanti.

Harapnya cepatla Encik Suami jumpa pengganti untuk isi tempat dia. Sabar.......

No comments:

Followers

Labels

diary (3) kahwin (1) married life (2) my day (1) photo (1) throwback (1) wedding (1)